معاون وزیرصنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل و رئيس هيات مديره بانك صنعت و معدن از شركت سنوپارس در شهرستان تفت بازديد كرد.


به گزارش یزدفردا ، معاون وزیرصنعت،معدن و تجارت در مراسمي با حضور استاندار يزد، معاون برنامه ريزي استاندار، فرماندار شهرستان تفت،سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان و ديگر مسئولان استاني کارخانه سنو پارس، تولیدکننده بیل مکانیکی و ماشین‌‌آلات راه‌سازی در تفت بازدید کرد. مدير عامل این شركت در اين مراسم با بیان اینكه این کارخانه در سال 66 تاسیس شده است، افزود: هم‌اکنون 240 نفر در بخش‌های مختلف این واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند این واحد تولیدی تامین كننده دستگاههای بیل مكانیكی و سنگین تا ظرفیت 23 تن است افزود: این کارخانه ظرفیت تولید 300 دستگاه در سال را دارد و 40 درصد قطعات آن تولید داخل است و قیمت پایین و کیفیت بالا از مزایای تولیدات این واحد تولیدی است و موتور آن طبق شرایط روز اروپا می باشدكه امكان نصب چكش و چنگك بر روی آن وجود دارد.

وی تصریح كرد: این دستگاه در زمینه كارهای راهسازی و امور عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد كه در صورت حمایت با برنامه ریزی های انجام شده ماهانه 15 دستگاه تولید خواهد شد.


"احراميان " با بیان اینكه دستگاه یاد شده هم اكنون یكی از واردات كشور است افزود: هر دستگاه بین 230 تا 250 میلیون تومان هزینه در بردارد درحالیكه دستگاه تولید شده توسط این شركت بین 120 تا 140 میلیون تومان به بدست مصرف كننده می رسد.

وي اضافه كرد: طبق برنامه ریزیهای انجام شده تا 90 درصد قطعات این دستگاه در داخل كشور تولید كنیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا